موضوعات = مدیریت
مدل سازی مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتریان ، مطالعه موردی : سیستم های بانکی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 اردیبهشت 1401

10.30495/msds.2022.1949842.1032

سید کامران یگانگی؛ مریم ابراهیمی


تأثیر مدیریت زنجیره تأمین پایدار بر اثربخشی سازمانی: نقش میانجی مدیریت کیفیت جامع

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 03 تیر 1401

10.30495/msds.2022.1956518.1048

علیرضا شیشه بری؛ امیدعلی شجاعی


واکاوی و الویت‌بندی کیفیت خدمات هتل‌های 5 ستاره جزیرة کیش (مطالعه موردی پروژة جهت 2022)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 05 تیر 1401

10.30495/msds.2022.1959224.1051

امیرمحسن مدنی؛ لیلا باقری نظام آباد؛ جواد جمالی


بررسی تأثیر مسئولیت‌پذیری اجتماعی سازمان بر نگرش، کیفیت روابط، رفتار کارکنان و پیامدهای آن

دوره 1، شماره 2، شهریور 1400، صفحه 33-64

10.30495/msds.2021.1945326.1017

اکبر قدرتی؛ مجتبی رمضانی؛ عباسقلی سنگی نور پور؛ نادر بهلولی؛ یعقوب علوی متین


مدیریت منابع انسانی پایدار در صنعت برق

دوره 1، شماره 1، خرداد 1400، صفحه 1-35

10.30495/msds.2021.683552

محمد تفرج خواه؛ مجید باقرزاده خواجه؛ سلیمان ایران زاده


تبیین اخلاق کار ایرانیان به مثابه نقشه راه بیانیه گام دوم انقلاب

دوره 1، شماره 1، خرداد 1400، صفحه 89-123

10.30495/msds.2021.1933561.1003

طاها عشایری؛ طاهره جهان پرور؛ سید کاظم کاظمی


تحلیل تاثیر توانایی مدیریت بر ارزش شرکت در پاسخ به تهدیدات رقابتی بازار

دوره 1، شماره 1، خرداد 1400، صفحه 125-149

10.30495/msds.2021.1938936.1010

سید حسام وقفی؛ اعظم رجبی جیرنده؛ زینب نوربخش حسینی


ارزیابی کاربست الگوی حکومت‌داری امیر کبیر به عنوان الگوی مدیریت دولتی

دوره 1، شماره 1، خرداد 1400، صفحه 181-215

10.30495/msds.2021.1942135.1012

مریم شمس فلاورجانی؛ مهربان هادی پیکانی؛ سهیلا ترابی فارسانی